Medyum, Medyumlar, Medyum Tavsiye


Duymadık Demeyin

Duyduk Duymadık demeyin! Bu medyumlar %100 etkili!

Daha önce duymuş olamazsınız…

En güçlü muskalar ve vefkleri yapan farklı medyumları artık duyabilir ve iletişime geçebilirsiniz. Her derde deva ve tüm sorunların çözümü 40 yıllık deneyim ve tecrübeye sahip medyumları burada bulabilirsiniz.

Gideni geri getirme yollarını bulmuş daha önce farklı çalışmalar yapmış ve ön planda olmayan sessiz bir şekilde medyumluk yapan kişileri burada paylaşabilirsiniz.

Aşk büyüsü ile sevdiğini kendine bağlama yapan 72 saatte geri getirme işlemleri yapan kişileri burada paylaşabilirsiniz.

Aşk büyüsü, bağlama büyüsü, büyüler, evlilik büyüleri, papaz büyüleri, tılsımlar, muska ve büyü çözümü yapan kişileri tavsiye edin. İrtibat numaralarını yazın. Siz de diğer insanlara bu sıkıntılarından kurtulması için yardımcı olun.

89 duyum var

  1. olurcesine baglandıgım sevdiğim eşimle bizi büyü ile ayırmışlardı çok ağır günler geçirdim sedat hocayla kontak kurdum ve derdimi anlattım büyü kalktı üstümüzden ve kavuştuk

  2. Eşimden ayrılmış ve bunalımlar yaşamaktaydım ve kime derdimi anlatsam yardım istesem sonuç alamıyor işler daha da kötüye gidiyordu. Medyum Mehmet hocam bakım yaparak üzerimdeki büyüyü kaldırdı ve eşimi evimize geri döndürdü şimdi çok mutluyuz.Gercekten mutluluğumuza ortak olan medyum Mehmet hocamın ellerinden öper saygıyla selamlarım telefonunu yazıyorum 532 608 64 84

  3. Dikkat arkadaslar! dogudan (mardin,gaziantep,adana,mardin……)cok sahtekar hocalar medyumlar cikiyor bu siralar !
    Medyum cem 05531612037 ve firat colak 05318924508 ve 05511212358
    dilek colak hanima yollayin diyor parayi ! (firat hoca diyen sahis ikamatgahini söylemiyor ve buraya gelmeyin , veremem diyor) tami tam sahtekar !
    Gaziantepde izzeddin rufai ( rufaicilerin basi)
    Batur hoca diyen 24 saat bakim yapiyormus ! gülünc yani !
    Cok dikkalti olun !

  4. oğlumuz futbolcu çocukluğundan beri tutkusudue çok hırslıdır geçen yıl bir klpten elemelere girdi çok iyi hazırlanmıştı ama çocuk öyle bir hastalandı ki elemelerde yıkıldık toparlanamadı k medyum sedat hocayı aradık oğluma takım arkadaşlarından biri başarısız olsun diye büyü yapmış büyüden kurtulduk oğlum şu anda iyi bir takımda çok başarılı

  5. dolandırıcı medyum var.hergün yorum sitelerinden okuyruz.hangisi dogru bilemeyiz ama ben kendi tecrübemi yazıyorum.sedat hocayla çalıştım,dolandırılmadım ve kandırılmadım.insan gibi işim çözüldü.yeterki dogru medyumu bulalım.bence piyasadaki her medyumada yalancı gözüyle bakmamak lazım.0532 066 39 09 dan konuşun

  6. mavlem hoca çok iyi ya, gerçek medyum denilen cinslerden haberiniz olsun. biraz kızıyor internete yazmayın beni diye ama, hocam kızmasın insanların hocama ihtiyacı olabilir.biz kendi aramızda sohbet ediyoruz.

  7. arkadaşlar dolandırıldık diye üzülmeyin size bazı önerilerim var, sonra duymadık demeyin. ne olursa olsun yüzünü görebileceğiniz medyum seçin.uzaktakilerle uğraşmayın, çünkü o şekilde daha çok rencide edilebilirsiniz.heleki insan kendini belli eder, kesinlikle güven duyabileceğiniz kişilere derdinizi açın, dikkat edin. bu site ama çok güzel araştırma yapılıyor gerçek hocalar, gerçek tavsiyeler bu sitede.

  8. yağmur deniz

    1 Mayıs 2017 at 12:30

    ben hollandada yaşıyorum, hayatım boyunca hep çile çektim, hep aşk acısı çektim, beni bu durumun içinden çekip çıkaran mavlem hocama teşekkür ediyorum.

  9. Görücü uslü evlendim ama kaderime razı oldum eşime çocuklarıma bağlandım fakat kocamın gözü hep dışardaydı çok çektim medyum mehmet hocamızı aradım yapılan muska sayesinde kocam artık evinde ve çocuklar da ben de huzura kavuştum. teşekkür ederim mehmet hocam saolun mehmet hocamın numarasını paylasiyorum sizlerle 0532 608 64 84

  10. benim tavsiyemi merak edenler için yazıyorum.evet her yorum sitesinde çok fazla yorum ve medyum var ve herkes belli bir rant için farklı medyumlara karalama yapıyor.ben pek inanmıyorum bu kötü yorumlara.tabi herkesin görüşü kendine.benim çalıştığım hocayı merak ediyorsanız ” elife hoca” oldu.ben neden onu seçtim bilmiyorum ama elife hocayı aradım .26 günde ilerlemeleri yaşadım saolsun memnun kaldım.çalışırkende hiç ortaya dillendirmedim. burada birde insanlar sormuş ne yaptırdınız, açıklama yapın diye.ben yapmam arkadaş.bu benle hoca arasında olan bir şey özel hayatta gizlilik ilkesi diye bir şey var.zaten bu işler gizli yapılmasaydı her sokağın başında bakkal gibi medyum dükkanı olurdu.

  11. benim eşim alkol bağımlısıydı sürekli alkol alıyordu internette medyum sedat hocayı buldum ve onu aradım kocama çare oldu okumalar verdi okudum hocamın sayesinde eşim evine sadık bir eş oldu allah razı olsun medyum sedat hocamdan

  12. 42 yaşındayım ve bu zamana kadar hic evlilik yapmadım doğru düzgün kısmetlerim cıkmadı cıkanlarıda ben beğenmedim olmadi yani sonra Medyum mehmet hocayla tanıstım yaşam kocu gibi oldu bana ne zaman arasam baktı şirinlik büyüsü yapti ve kısmetlerimi actı şu an bir beraberliğim var hazirandada evliliğimiz olucak insallah buradan mehmet hocaya teşekkür eder saygılarımı sunarım 0532 608 64 84

  13. Çamaşır dolabımda ve baska üç dort yerde daha muskalar buldum gercektende ck
    korktum medyum mehmet ulastım nazar büyüsü bozdu saolsun şimdi huzurluyum
    evimde..

  14. Arkadaslar yorumlara bakınca gercekten medyum mehmet ne kadar işinde uzman ve usta oldugunu bir kez daha anladım yıllar once evimizde büyük problem vardı
    saolsun yapılan büyüyü bozmustu evinizde bu tür sorunlar yaşiyorsanız mutlaka bir hocaya danısmalısınız cünkü bişeyler yapilmiş oluyordu ben inanmiyordum ama gercekmiş

  15. 0541 232 23 33 elife hocanın numarası al ara hiç beklemeden sıkıntın gidecek 🙂

  16. medyum elife hocaya büyü yaptırdım nişanlımın ailesi bnei kabul etmiyordu şuan aramızdan su sızmıyor 🙂 elife hocam işinde bir numaralı hocadır 🙂

  17. bordolaleler63

    1 Haziran 2016 at 16:15

    öyle mi olgun kardeşim?? benimde sorunlarım var eşimin ailesiyle. çok üzülüyorum elife hocanın numarasını yazabilir misin çok acil aramak isterim

  18. burda paylaşımlar görüdm çok memnun oldum.demekki hala iyi medyumlara rastlamak mümkün.herkesin sorunu çözülür inşallah.

  19. mühür gözlüm

    3 Mart 2015 at 20:14

    1 AYDIR MAVLEM HOCAYLA ÇALIŞIYORUM.ÇOK ŞÜKÜR ARTIK NETİCEMİ ALDIM.ÖYLE KARIŞIK Kİ BENİM DURUMUM.EŞİMLE 1 YIL ÖNCE İMAM NİKAHI KIYDIK DAHA ÖNCEDE BAŞKA BİRİYLE EVLİYDİ.BOŞANMA AŞAMASINDAYDI.GÜZEL BİR EVLİLİĞİM VARDI.EŞİM ESKİ KARISINDAN BOŞANINCA HEMEN NİKAH YAPACAKTIK.BİR GÜN ÇOÇUKLARINI GÖRMEYE GİTTİ VE BİR DAHA GERİ GELEMEDİ.BİRDE NE DUYAYIM.ESKİ EŞİYLE BOŞANMAKTAN VAZGEÇMİŞ.BU NEDİR YA NASIL OLABİLİR BÖYLE BİRŞEY.ORTADA KALMIŞTIM VE DAHADA KÖTÜSÜ HAMİLEYDİM.BU İŞİN PEŞİNİ BIRAKMADIM.ÇÜNKÜ O YILAN KADIN, BENİ DUYDUKTAN SONRA KIYMETLİ OLDU HERŞEY ADAMA ÖYLE BİR BÜYÜ YAPTIRMIŞKİ. MAVLEM HOCAMI BULDUM O KADININ YAPTIĞI HERŞEYİ BOZDU.ADAMA NE YAPTILARSA ANCAK 37 GÜNDE KENDİNE GELDİ.ŞİMDİ BENİM YANIMDA VE TEKRAR BOŞANMA DAVASI AÇTI.VE BU SEFER DİLERİM BOŞANIR VE NİKAH KIYARIZ.BENDE EŞİME İŞLEM YAPTIRDIM VE KORUMAYA ALDIM.ONU KAYBETMEYİ GÖZE ALAMAMKİ. DİLERİM MAVLEM HOCAMIN YAPTIKLARI BOZULMAZ.BENDE BİR DAHA ÜZÜLMEM. BU ARADA HOCAMA ULAŞMAK İSTERSENİZ 0549 588 8080 NUMARASI

  20. bende taha emir hocama çok teşekkür ederim.başkada dicek bir lafım yok.bu işin ustası gerçekden.tavsiye ederim çalışmayı düşünen arkadaşlara.

  21. BİRAZ SIKINTILARIM VARDI AİLEMLE İLGİLİ BENDE BUNUN İÇİN BAKIM YAPTIRMAYA KARAR VERDİM. İNETERNETTE ARAŞTIRMA YAPARKEN SEDAT HOCAYA DENK GELDİM.ARADIM ANLATTIM DERDİMİ BİR MÜDDET İŞİMİZ VAR DEDİ. İŞLEMLERE BAŞLADIK SONUÇ OLUMLU DEĞİŞİKLİKLERİ GÖREBİLİYORUM HOCAMA EMEKLERİNDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİM..SİZLERDE ÇALIŞMAYI DÜŞÜNÜRSENİZ NUMARASINI PAYLAŞIYORUM 0532 066 39 09

  22. lina hocanın yaptığı ask buyusu çok güzel oldu yaaa. bana öneren arkadaşıma teşekkür ediyorum.lina hocada herkesle çalışmıyor, tel numarasını vermiyor fazla ama isteyen olursa burdan ben mail adresini yazayım ordan cevap alırsınız medyumlina@gmail.com

  23. valla bende medyum lina diyorum. 18 günde herşeyi yoluna soktu, işinin ehli bir hocaymış.öneririm.

  24. yirmi yıldır yurt dısındayım.ve cok fazla ınsan tanıyorum.fakat hıc bırı yegenım kadar fesat degıldı.variyetim bana olan ılgısını hergun degıstırıyordu.korkuyordum.benden uzak olamasını ıstedıkce bana yakın oluyordu.mal varlıgım ıcın bana zarar vereceğinden korkuyordum, çünkü madde bağımlsııydı.benden uzaklaşması ve zarar vermemesi için medyum elife hocayı aradım.kalktım istanbula gıttım bana gereken yardımı gösterdı.ondan köklü bir şekılde kurtuldum.elife hocayada tşk ederim kazaya belaya önlem aldık.

  25. taha emir hocanın papaz buyusu çok etkili ya, sevgilim dizimin dibinden ayrılmıyor, halbuki kızın peşinden 2 yıl koştum yüz vermemişti, taha emir hoca 2 günde halletti.

  26. herkese merhaba, ben taha emir hocayla görüştüm, papaz buyusu yaptı, gayet hızlı sonuç aldım tavsiye ederim.

  27. bende mavlem hocaya papaz buyusu yaptırdim.sonuç aldım gayet hoş bir hayata kavuştum.

  28. yıldızname baktırdım rabia medyuma sevdim cidden güzeldi.değer yani

  29. merhaba arkadaşlar..benimde eşimle aramda sorun var.papaz buyusu olduğunu söylediler ama kimseye güvenemedim.acaba elife hoca papaz buyusu bozarmı ??? birde ulaşabileceğim bir tel verin hocaya mümkünse..

  30. bende ıspartadayım elife hoca istanbuldaymış.acaba yardım edebilirmi ordan buraya, benimde sevgilimle aram çok kötü,benden ayrılmak istedi, telefonuma bile çıkmıyor..

    • arkadaşım gecikme elife hocayı ara, bende samsunda yaşıyorum, hiç farketmez hangi şehirde, hangi ülkede olursan ol.ama yeterki elife hoca gibi gerçek bir hoca olsun….benim yazdığımı okuyan herkese söylüyorum duymadık demeyin…

  31. ankara kızı

    27 Ocak 2015 at 14:39

    Yanlızlık canımı sıkıyordu ve kımle muhabbet etmek ıstesem hemen bıtıyordu.bende tasıye üzerine tanıdım kısmetımı acmak ıcın medyum elife hoca bana yardı etti. İçim açıldı ve ufkum genısledı.elife hocaya saygılarımı sunarım.

  32. Gece mavisi

    25 Ocak 2015 at 10:29

    Aılemle cok mutluyum ve dısardakı ınsanlardan uzak durdum fakat karımın Arkadası aıleme cok karısmaya başladı, sürekli eşime akıl vermeye çalışıyor, sürekli laflarıyla dolduruyordu. onu uzaklastırmak ıcın medyum elifeyi sıteden buldum.onla bu konuyu hallettık.cok faydası dokundu tavsıye edıorum hemde kımseye kötuluk etmeden hallettık sımdı daha huzurluyum.elife hocayada teşekkür ederim.

  33. Ciddi bir rahatsızlık gecırdım ve tekrarlaması an meselesydı ıyıce ruhum çökmüştü ve o zamanlarda tavsıye ıle ELİFE HOCA GİBİ GERÇEK MEDYUMLA tanıstım.suankı huzurumu ona borçluyum.

  34. İşe giderken kapımın önünde yumurta buldum ve bundan tedırgın oldum.hemen medyumlar sıtesıne gırdım medyum elifeyi aradım,bana büyü bozma duası ve buyu bozma işlemleri yaptı ıcım rahatladı.

  35. Her zamn mutlu neşelı bırı ıken bırden asabı agresıf her neyse o kötü insan oldum.muskacı hocalar aradım çünkı doktorluk degıldı bu durum.bana istanbulda ünlü bir medyum olan mavlem hoca muska yaptı o kadar rahatım kı tavsıye edıyorum mavlem hoca çok iyi..

  36. mavlem hocanın telefon numarası yokmu arkadaşlar ??? bende aramak istiyorum.

  37. Aşk cıkmazına gırmıstım o arada tanıdım medyum mavlem bana yardımı dokundu gıden sevgilimi getırsin istedim.cok uğrastım ama buna değdi tavsıye edıyorum cok mutluyum suan..

  38. sevgilim için aılemden uzaklaştım o ise benı baska bırıne tercıh ettı.çare araken medyum mavlem hocayı buldum.ondan bana büyü etkili bir büyü yapmasını istedim. İntikamımı aldım..aşk büyü işe yaradı bana aşık oldu fakat ben onu ter ettım..ohh

  39. Muska nasıl bozulur dıye düşünüyordum en sonunda en iyi medyumu buldum üzerimde 5 tane etkili büyü çıktı kapıda evde okulda..bana büyü bozma yöntemleri ile çare oldu bende mavlem hocayı tavsiye ediyorum, memnun kaldım.

  40. Ben cok fazla rüya görüyorum ve tavsiye üzerine bunları medyum rabia ya anlattım,birde yildizname baktı bana.biri bana etkili bir büyü yapmış ona daır mıs bu rüyalar..hemen bana büyü bozma muskası hazırladı..şimdi daha korundugumu bılıyorum.içim cok rahat tavsıye edıyorum rabia hocayı.

  41. Ellerim ayaklarım bırbırıne dolasıyordu.medyum rabia buna yorum bende büyü varmış kocamın annesı yapmıştı eminim.medyum rabia bana hemen yardım etti.büyü bozmak için bayagı uğraştı ve kırmızı büyü ile ona karsılık verdık görsün gününü o da ..

  42. bende kurşun döktürmek istiyorum iş yerime.sedat hocaya nasıl ulaşacağım acaba ???

  43. SEDAT HOCAYA KURŞUN DÖKTÜRDÜM,TAVSİYE EDERİM.ÇOK FARKLI VE ETKİLİYDİ.

  44. KÖYDEKİ EVİMİZ COK ESKİ.HER YAZ ORYA GİDERİZ VE BİR AY KALIRIZ.SEHİRDEN UZAK.ETRAFINDA COK EV DE YOKTUR.ZAMAN ZAMAN KAFA DİNLEMEK İÇİN MÜKEMMEL BİR YERDI.TA Kİ GAİPTEN SESLER DUYANA KADAR.GECELERİ ÇIĞLIK SESLERİ GELİYORDU.KÖTU OLAN SADECE BEN DUYUYORDUM.SEDAT HOCAYA GİTTİM.SAOLSUN BANA DUALAR VERDİ,KENDİDE UZUN UZUN OKUMALAR YAPTI.İÇİMDEKİ KARANLIĞI AYDINLATTI.ONA BİNLERCE KEZ TESEKKUR EDİYORUM.

  45. hergun başım ağrıyordu,hic bitmeyen ağrılardan kurtulamıyordum,ağrılarım için ilaç fayda etmiyordu.arkadaşım bana sedat hocayı tavsiye etti.onun sayesinde ağrılarımdan kurtuldum.

  46. Herseyimi kaybedip bir yerlerde unutuyordum bu unutkanlık cok canımı sıkıyordu.buna engel olamıyordum dikkat ettikce sanki daha cok unutkanlaşmıstım.en onemli seylerımın yerini bile unuttuyordum.bunun için hocam bana dua verdi.simdi daha iyiyim ve unutkanlığım durdu.demek ki benim duaya ihtiyacım varmıs.

  47. İŞ YERİNDE AŞIK OLDUM COK YANLIŞTI DUYULMASINDAN COK KORKUYORDUM ÇÜNKİ İKİMİZDE EVLİYDİK.KİMSENİN BİLMEMESİ GEREKİYORDU.BİR GECE BERABER OLDUK COK GUZELDİ BU TEKRARI KESİN OLACAKTI BU YÜZDEN MEDYUM MAVLEMDEN BANA UZAKLAŞTIRMA BÜYÜSÜ İSTEDİM VE İSTEDİĞİM OLDU BANA BASKA BİR İŞ ÇIKTI BU SORUNDAN KURTULDUM..

  48. gelde gör başka başka neler yaşar içimde sevgilim.. bu kadar aşıkken her cümleni zerre ezberlerken çıktı karşıma elife üzülmemi aldı götürdü bir melek gibi ve çocuğu bana bağladı şuan mı mutluluğumuza diyecek yok her şey o kadar yolunda ki elife olduğu sürece de bu mutluluğumuza bir şey olmaz :))

  49. ELİFEYE BAĞLAMA AŞK BÜYÜSÜ YAPTIRDIM 3 GÜN SONRA ÇOCUK AĞLAYARAK KAPIMA GELDİ YA , GÜÇLÜ YETENEKLİ BAŞARILI BİLGİLİ BİR HOCA DERSENİZ TAM ADRESİ ELİFE !!

  50. ya sedat hocaya yıldızname baktırdım her şeyi bildi hastalığıma kadar her şeyi tek tek sçyledi ben böyle yetenekli böyle güçlü bir hoca görmedim, çalışmalarımızda o kadar hızlı sonuç aldık ki ne istersem oluyo gerçekten pişmanım daha önce niye bulmadım diye 🙁

  51. sedat hocaya ulaşmak isteyenler olacağından eminim deneyince daha önce neden aramadık diye üzülecekler çünkü 🙂 0532 066 39 09 SEDAT HOCA

  52. demet hashalıcı

    6 Kasım 2014 at 19:28

    sedat hocayla rahmani çalışma yaptım o kadar memnun kaldım ki ne için dua ettiysem ne istediysem oldu, benim geleceğimle ilgili herşeyi de bildi. bu kadar nefesi güçlü bir hoca görmedim, bu yğzden daha çok çalışma yapacağım hocamla

  53. mavlem benim eşimin tüm kötü alışkanlıklarını bıraktırdı alkol kumar hepsi vardı ama mavlem sayesinde her şey düzeldi evliliğimiz yolunda daaha ne isteriiim

  54. ya bu mavlemin ününü bende duymuştum o kadar varmış cidden ne istese her şey anında oluyor ve yapıyormuş

  55. duymadık demeyiiiin mavlem benim yüzüme bakmayan eski sevgilimi bana dönderdi ya 🙂 hemde öyle bir bağladı ki istesede kopamaz benden o kadar birbirimize bağlıyız ve mutluyuz ! teşekkürler mavlem

  56. bende çalışmak istiyorum mavlem hocayla ya nasıl ulaşacağım ,internette bulamadım.

    • mavlem hocanın internette sitesi yokki,hoca yaptığı işle ön plana çıkmış.istanbulda çok nam salmış.bende zor ulaşmıştım ama iyikide ulaştım işimde çok güzel neticeler almamı sağladı.çok sağlam bir hocaymış cidden.ulaşmak isteyenlere 0549 588 80 80

  57. mavlem hocanın ermeni buyusu çok etkili ya.herkese öneririm.valla sevgilimi dize getirdi resmen.

  58. bende çalışmıştım mavlem hocayla çok sağlam bir hoca.öylede bir yoğunki anlatamam.ama işinde hiç ayrıntıyı kaçırmıyor ne yapıyor ediyor hep yaptığı işlemler tutuyor,sıkı takip ediyor helal olsun mavlem hocaya.

  59. Daha önce bana büyü yaptırmıştı bır süre cok ıyı gıttı sonra etkısı düştü yenıden gittim rabia hocaya, bakım yaptı meger bakım yapılması gerekıyormus sımdı medyum rabia yenıden tazeledı.eskısı gıbı daha rahatım.ücretsiz bakım yapan medyumlar bulmakta zor.

  60. mavlem hocanın yaptığı ermeni buyusu kocamı mum gibi yaptı.valla süper bir hoca ya.bu kadarını beklemiyordum.

  61. sadi hocaya nasıl ulaşacağız http://www.sadihoca.com değilmi sitesi.noda 0532 363 93 34 bu aynı sadi hoca değilmi arkadaşlar ??

  62. medyum sadi hoca ne kadar bilge bir hoca ya.leb demeden herşeyi anlıyor,çok ustalaşmış,şuan çalışmaya başlayalı 4.günündeyiz ve şimdiden güzel şeyler görmeye başladım.çokta memnunum günüm gecem aydınlandı

  63. sadi hoca çok usta bir hocadır,işlerinizin düzelmemesi imkansız gibi bir şey.bende geçen yıllarda tanışmıştım ve hala dostluğumuz devam ediyor şükür.onun gibi kuvvetli bir hocayla tanıştığım için kendimi şanslı hissediyorum.sadi hoca gibi bazı değerler kolay kolay ele geçmiyor.

  64. bende medyum sadi ile çalıştım.gayet memnun kaldım.sorunlarımı çok daha iyi şekillerde halletti saolsun.herşeyi lehime çevirdi.

  65. benimde aynı şekilde erkek arkadaşımla sorunlarım var.rabia hocayı bende arayıp papaz buyusu yaptırsam ama nasıl ulaşacağım nosunu paylaşabilirmisiniz acaba ??

  66. medyum rabia cidden iyiymiş yahu.arkadaşımda sevgilisine papaz buyusu yaptırmıştı,önceleri yüzüne bakmıyordu kızın şimdi düğünleri var.inanılmaz bir olay.

  67. bende rabia hocayla çalışmıştım,gerçekten etkili buyu yapıyor.bende papaz buyusu yaptırmıştım.sonuç harikaa.

  68. rabia hocayla yaptığım bağlama buyusu sonuç verdi.duymadık demeyin :))

  69. öykü roman

    2 Eylül 2014 at 16:29

    benimde sorunum var bayan arkadaşlar anlar kimbilir erkek arkadaşım bana çok sözler verdi ve beni terk ettiiii….lütfen yardım edin ne yapacağım şimdi elimden hiçbirşey gelmiyor..elife hocayı arayayımmı dersiniz ???

    • hiç durma hemen ara öykü elife hocayı o seni anlar ve bu durumuna yardım eder.0541 232 23 33

  70. medyum elife hocaya ne kadar teşekkür etsem azdır.inş Allah onu darda bırakmaz,çünkü elife hoca beni dar zamanlardan kurtardı.bolluğa kavuşturdu.

  71. AHH BİLMEZMİYİM ELİFE HOCA BENİDE ZOR DURUMUMDAN KURTARMIŞTI.HAYATIMI, GELECEĞİMİ ONA BORÇLUYUM.SAOLSUN BANA KIZI GİBİ DAVRANDI.HEP İYİLİĞİME YÖNLENDİRDİ,İŞİDE HALLETTİ.SONUÇ ZATEN MÜKEMMEL

  72. herkese medyum elife diyorum !!!!

    16 Ağustos 2014 at 10:17

    arkadaşlar benim o kadar zor bir sorunum vardıki.daha öncedende üç değişik hocayla çalıştım.yok tutmadı tekrar para yolla, yok olmadı bi daha gönder parça parça para derdindeydi hocalar..elife hocamda nedir problem Ayşegül dedi baktı kısaca anlattı ve hiç dert etme halledeceğiz sen dediklerimi yapmamazlık yapma asla dedi.ne dediyse harfini kaçırmadım.ve şimdi sonuç mükemmellll…kendimi mecbur bir hocaya teslim etmek zorundaydım çünki erkek arkadaşımla birlikte olduk ve beni bırakmıştı.insan hiç zor durumda olan birini dahada zorluğa itmemeli aynen elife hocam gibi.saolsun o benim ablam, herşeyim.HERKESE MEDYUM ELİFE DİYORUM….

  73. ÜÇ HARFLİLER

    10 Ağustos 2014 at 20:20

    Bi rüya gördüm ve rüyamda onlarla konuşuyodum çok korktum en ince ayrıntısına kadar hepsini gördüm. Ve bu rüya olmaktan çıkıp gerçek oldu yanımda onların olduğunu ve artık hiç gitmediklerini fark ettim benden sürekli bişeyler istiyolardı. Kafaları yemek üzereydim. Medyum elife hocayı aramakta buldum çareyi. Sağolsun bana bi kaç büyü yaparak üstümdeki bütün bu kötülükleri attı. Teşekkürler elife hoca

  74. Soğuk soğuk terliyodum burnumdan kanlar akıyordu. Neler olduğunu bir türlü anlamamıştım bu çok değşikti. Sonrasında istemediğim şeyler görüp onlarla konuşmaya başladım. Çok rahatsız edicilerdi. Yoğun araştırmalarım sonucunda internette en çok tıklanan medyum elifeyi aramakta buldum çareyi. Durumu anlattım ve bunu büyü yoluyla çözebileceğini söyledi. Medyum elifeyi aradığımda büyü belirtilerini söyledi ve her şeye katlanmıştım kabul etmiştim. Şuan bende hiçbir şey yok eskisi gibiyim medyum elife sağolsun teşekkürler hocam

  75. bende çalışmak istiyorum sedat hocayla numarası 0532 066 39 09 değilmi http://www.sedathoca.com burdan aldım.doğrumudur arkadaşlar ???

  76. sedat hoca ciddi esaslı bir medyum ya.bir konuda çalışmıştıkta harika sonuçlar aldık.valla helal olsun sedat hocaya.ayrıca herkesede tavsiye edebilirim.en iyi ve en güvenilir medyum sedat hoca..

  77. YÜZSÜZ ARKADAŞ GRUBU

    20 Temmuz 2014 at 12:23

    Benim boyuna posuna hatta yürüyüşüne kaşına gözüne kadar aşık olduğum bi insan vardı. Onun yıllarca sevdiği bi kız vardı kendimi bir şekilde göstermeliydim nasıl olacağı hakkınad hiç bi fikrim yoktu çünkü gözü o kızdan başkasını görmüyodu. Bir gün araştırma yaparken Sedat hocaya denk geldim ve aramak istedim. Aradığımdan itibaren özenli bir şekilde verdiği duaları okudum ve sürekli beni takip etti bu beni hem rahatlattı hem de o sevdiğim çocuğun beni görmesini sağladı. Şuan o benim hayatımın aşkıyken ben de onun aşkı olmuşum.. Sedat hocam canım hocam iyiki varsınız iyikilerimin sebebisiniz. Bu kadar merhametli olup aynı zamanda nasıl bu kadar yakında ilgilendiniz size hayranım. Her şey sizin sayenizde emeğinize sağlık canım hocam…………..

  78. Benim bi şizofren sevgilim vardı benim peşimi bırakmıyordu artık ondan çok korkuyordum. En sonunda gönlümü birine kaptırmıştım ama bu sevgilimden nasıl ayrılacağımı daha doğrusu peşimi nasıl bırakması gerektiğini bilmiyordum. Son çözümü Sedat hocada buldum araştırmalarım sonucu çok iyi bir hoca olduğunu öğrendim konuşmasıyla beni rahatlatan bu adam şimdi duaları sayesinde benim hayatıma renk kattı ve her şey yolunda. İstemediğim insan değilde istediğim yanımda hemde sorunsuz bi şekilde dualarıyla.. minnettarım size Sedat hocam emeğinize dualarınıza sağlık..

  79. ÇILGIN AŞIK

    10 Temmuz 2014 at 15:51

    Ben çok aklı hovarda olan bir kızdım. Peşimde çok fazla erkek vardı ama ben bi türlü istediğim erkeği bulamıyodum çünkü benim için sevmek önemliydi. Yorulmuştum artık bu durumdan hayatımda biri olsun sonuna kadar devam etsin düşüncesiydeydim. Bir gün Sedat hocamı aradım ve bana öyle dualar verdi ki onun sayesinde içim rahat huzurlu aynı zamanda sabırla beklediğim okuduğum dualar sayesinde hayatımın insanı daha doğrusu aşkı şuan benim yanımda.. size çok şükür Sedat hocam herkese tavsiye ediyorum kesinlikle !!!!!!

  80. herkese merhaba.

Bir Cevap Yazın

Your email address will not be published.

*

three − two =